logo 03 Ráckevei Ady Endre Gimnázium

12b1

Végzősök lettünk!

Osztálynévsor:

Balla Botond Domonkos, Balogh Máté, Barna Zoé Bianka, Bernáth Milán, Bolega Réka Zsófia, Fésűs Dávid, Józan Luca mária, Karádi Donát, Kerti Bence, Kiss Bianka Vivien, Kovács Benedek, Kovács Zénó László, Kristóf Vivien, Markgruber Zalán Máté, Molnár Balázs Sebestyén, Molnár Zsombor Ferenc, Mucsi Zsombor, Németh Levente László, Nyerges Anikó, Orosz Anikó Réka, Palotai Lilla Karina, Répási Patrik, Simon Barnabás, Simon Boglárka, Szabó Csenge, Szász Henrietta, Veres Júlia Léna

12b1

A 12. b osztály utolsó osztálykirándulásáról az osztályfőnök, Dr. Balogh Lászlóné képes összefoglalóját  itt tekintehetik meg.

Szalagavató

szalagavato logo
Fehér ruhák, lágy keringő és szalagok

A Ráckevei Ady Endre Gimnázium 12. évfolyama a hétvégén rendezte meg szalagavató ünnepélyét.
Ez az ünnep a hagyományokról szól, a szalagról - ahogy igazgató úr is kiemelte beszédében.
Hagyománya van, s mégis idén minden kicsit rendhagyó volt, hiszen négy osztály kaphatta meg maturandus szalagját,
egy új helyszínen, a Kiskunlacházi Művelődési Központban.
Ami viszont nem változott, az a keringő lágy zenéjére táncoló  gyönyörű gimnazisták.

A 2020-2021-es tanév eseményei

Osztályfőnök: Dr. Balogh Lászlóné

Osztálynévsor: Balla Botond Domonkos, Balogh Máté, Barna Zoé Bianka, Bernáth Milán, Bolega Réka Zsófia, Fésűs Dávid, Józan Luca mária, Karádi Donát, Kerti Bence, Kiss Bianka Vivien, Kovács Benedek, Kovács Zénó László, Kristóf Vivien, Markgruber Zalán Máté, Molnár Zsombor Ferenc, Mucsi Zsombor, Németh Levente László, Nyerges Anikó, Orosz Anikó Réka, Palotai Lilla Karina, Répási Patrik, Simon Barnabás, Simon Boglárka, Szabó Csenge, Szász Henrietta, Veres Júlia Léna

A 2019/2020-as tanév eseményei

10b 2019

2018 19 9b

Osztályfőnök: Dr Balogh Lászlóné

Kerti Bence, Kiss Bianka Vivien, Kovács Benedek, kovács Zénó László, Kristóf Vivien, Markgruber Zalán Máté, Molnár Zsombor Ferenc, Mucsi Zsombor,
Szász Henrietta, Veres Júlia Léna

2019.január 22.
Ha tél akkor korcsolyázás.
Ha nem fagy be a Szulai akkor mi megyünk a MÜPÁ-hoz.
A 9.b és 9.c osztály a kedd délutánját korizással töltötte.
Voltak tripla leszúrt rittbergerek és nagy esések.
Összességében jól szórakoztunk.

Rendhagyó Sportnap

A 9.b osztály október 13-án az iskolai sportnap keretében a Budai-hegységben túrázott.
Kitűzött célunk négy kilátó elérése volt, melyet minden résztvevő sikeresen teljesített.
Túránk a Fogaskerű végállomásánál kezdődött, ahonnan egy rövid és kényelmes „vonatozással” hamar megérkeztünk a Széchenyi-hegyre. Ez még senki számára nem jelentett kihívást, innentől kezdve azonban közlekedési eszköz nélkül, gyalogosan folytattuk utunkat. A nagyon szép őszi időben viszonylag hamar megérkeztünk a János-hegyre, ahol a libegőzés nemcsak azok számára volt élvezetes, akik először jártak itt, hanem a már sokadjára „libegőknek” is. Ezután következett az első kilátó meghódítása, ez az Erzsébet-kilátó volt. Ide egy rövid kaptató után felértünk, de bizony volt, aki már itt befejezte volna a kirándulást, pedig a neheze csak ezután kezdődött.
Utunkat a Szépjuhászné felé folytattuk, majd egy hosszabb kaptató után elértük második úti célunkat, a Nagy-Hárs-hegyen található Kaán Károly kilátót.
Nagyon büszkék voltunk magunkra, hiszen többen önmagukat legyőzve lépcsőztek fel a kilátó tetejére, hogy visszatekintsünk oda, ahonnan jöttünk, egyúttal előre tekintve meglássuk az előttünk lévő messzeségben a következő kilátót, a kis-hárs-hegyi Makovecz Imre kilátót.
Itt egy rövid pihenő, majd némi élet- és túramentő szőlőcukor bevitel után folytattuk utunkat. Ekkor már többen úgy gondolták, hogy bejöhetne értünk a buszunk az erdőbe, mert nem bíztak abban, hogy elérjük utolsó állomásunkat, a Látó-hegyen épült Árpád-kilátót. Pedig az alig 5 órás sétánk végére ide is eljutottunk.
Innen már mindenki lelkesen ereszkedett lefelé, mert tudtuk, hogy a következő pihenő már a buszunkon lesz. A túra végére nagyon elfáradtunk, de egy szép, közös emlékkel tértünk haza.